Kampaņas mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību un veicināt tās informētību par vīriešu mentālās veselības riskiem. Par katru Narvesen hotdogu, kas nopirkts līdz 2. martam, ziedosim 0.05€ vīriešu mentālajai veselībai!
Kampaņas “Nokod desiņu par vīriešiem” ietvaros piesaistītais ziedojums tiks nodots biedrībai “Ogle”, lai kopīgiem spēkiem radītu vidi, kur visiem, jo īpaši vīriešiem, būtu vienlīdzīgas tiesības jebkurā brīdī saņemt nepieciešamo atbalstu, jo emocijām dzimumu atšķirības nepastāv!
Par kampaņas galveno vēstnesi kļuvis atraktīvais Armands Simsons, kuru pašu vēl nesenā pagātnē skārusi smaga depresija.
Vairāk info: Narvesen uzsāk kampaņu vīriešu mentālās veselības atbalstam – Narvesen