Par mums
“Olimpia” ir iepirkšanās centrs cilvēkiem, kuri vēlas aktīvi un kvalitatīvi pavadīt laiku kopā ar draugiem un ģimeni. “Olimpia” piedāvā plašāko sporta un brīvā laika preču veikalu piedāvājumu vienuviet, tostarp “outlet” veikalus, kas pulcē populārākos sporta un aktīvā dzīvesveida zīmolu “outlet” koncepta veikalus vienuviet - “Sportland Outlet”, “Nike Outlet”, “Sketchers Outlet”, lielāko “Sports Direct” Baltijā, “Latswim”, “Puma Factory Outlet”, kā arī vienīgos Latvijā “Adidas Factory Outlet” un “Trespass”. “Olimpia” 25 000 kvadrātmetru tirdzniecības platībā savus pakalpojumus piedāvā vairāk kā 60 nomnieki,
t.sk. modernizēts “Rimi” hipermārkets, 24/7 pašapkalpošanās koncepta fitnesa klubs “Gym!”, liels izklaides parks ģimenēm “Adventica” un nomnieku klāstu papildina arī Latvijā līdz šim nebijuši zīmoli - “Tradehouse”, kas ir viens no lielākajiem skaistumkopšanas produktu importētājiem un izplatītājiem Baltijā, tostarp arī profesionāļiem, un “Miniso”, kurā var atrast dažādas mājsaimniecības preces, rotaļlietas un kosmētiku.
“Olimpia” ēdināšanas zonā pieejamas 10 dažādas kafejnīcas katra gaumei.
Vēsture
Pirmsākumi
Iepirkšanās centrs “Olympia” tiek uzbūvēts 2002. gadā Ķīpsalā. Sākotnēji “Olympia” savas durvis apmeklētājiem ver kā “Rimi” hipermārkets, savukārt, jau 2003. gadā “Olympia” kļūst par vienu no pirmajiem modernajiem iepirkšanās centriem Rīgā un atver vairākus atpazīstamus mazumtirgotāju veikalus - “Bik Bok”, “Cubus”, “Sportland”, “Seppala”, “Timari” un “Reserved”. Kopējā iepirkšanās centra iznomājamā platība ir vairāk kā 20 000 m2, kas ietver 70 veikalus un pakalpojumu sniedzējus. 2005. gadā “Olympia” īpašumtiesības pārņem nekustamo īpašumu investīciju fonds “Laurus S. A r.l.”.
NOSAUKUMA UN KONCEPTA MAIŅA
2009. gadā Latvijas tirgu satricina smaga ekonomiskā krīze. Šis nemierīgais periods liek vairākiem lieliem mazumtirdzniecības uzņēmumiem pieņemt sarežģītu lēmumu par aiziešanu no Latvijas tirgus, iepirkšanās centra “Olympia”. Strauji mainās arī pircēju paradumi un maksātspēja, kas mudina mainīt “Olympia” esošo konceptu uz pirmo “outlet” iepirkšanās centra konceptu Latvijā, paredzot tam lielu potenciālu tā atrašanās vietas un vieglās sasniedzamības dēļ. 2009. gada izskaņā iepirkšanās centrs iegūst jaunu nosaukumu "Olimpia", vienlaikus uzsākot koncepta maiņu uz “outlet” iepirkšanās centru sportam un atpūtai.
JAUNAIS IEPIRKŠANĀS CENTRA ĪPAŠNIEKS
2015. gadā iepirkšanās centrā “Olimpia” tiek atvērts pirmais "Sports Direct" veikals Latvijā, iezīmējot pirmo veiksmīgo soli “outlet” koncepta virzienā. 2020. gadā “Partners Group Holding AG” un “Northern Horizon Capital” pārvaldītais uzņēmums “Laurus S. à r.l.” pārdod iepirkšanās centru “Olimpia” nekustamo īpašumu investīciju uzņēmumam “Grinvest”. Jaunais īpašnieks jau 2020. gadā uzsāk iepirkšanās centra renovāciju ar mērķi pārveidot “Olimpia” par modernu “outlet” iepirkšanās centru sportam un atpūtai.
IEPIRKŠANĀS CENTRA RENOVĀCIJA
2023. gada maijā noslēdzas iepirkšanās centra “Olimpia” renovācijas projekts, pārvēršot “Olimpia” par modernu un konkurētspējīgu iepirkšanās centru ar unikālu sporta un aktīvā dzīvesveida “outlet” piedāvājumu. “Olimpia” renovācijai tika atvēlēti 8 miljoni eiro, no kuriem 1,8 miljoni eiro tika novirzīti, lai ieviestu energoefektīvus ēkas apsaimniekošanas risinājumus, tajā skaitā saules elektrostacijas izbūvi, LED apgaismojuma ieviešanu, elektroauto uzlādes punktu uzstādīšanu un jumta rekonstrukciju.
Olimpia toreiz un tagad
Ilgtspēja
“OLIMPIA” IR LATVIJĀ LIELĀKAIS, UZ IEPIRKŠANĀS CENTRA JUMTA IZVIETOTAIS, SAULES PANEĻU PARKS
“OLIMPIA” SAMAZINĀS CO2 EMISIJAS PAR 86,46 TONNĀM
OPTIMIZĒTA “OLIMPIA” ENERGOEFEKTIVITĀTE
“OLIMPIA” IEVIESTS LED APGAISMOJUMS
“OLIMPIA” ELEKTROAUTO UZLĀDES STACIJAS
“OLIMPIA” AICINA BŪT DABAI DRAUDZĪGĀKIEM
parks
vietas
vietas
darba laiks
Kā nokļūt
Pievienoties
Tirdzniecības platību noma
Tirdzniecības platību nomas jautājumos aicinām jūs rakstīt uz [email protected]